5 תשובות
אם יש לך אפשרות לעשות שירות לאומי אז תעשי שירות לאומי. אומרת לך בתור אחת שעשתה צבא.
את תרגישי הרבה יותר משמעותית בשירות לאומי לדעתי וזה גם יכול להיות רק שנה אחת ולא שנתיים.
את תרגישי הרבה יותר משמעותית בשירות לאומי לדעתי וזה גם יכול להיות רק שנה אחת ולא שנתיים.
תשרתי בצבא תתני קצת מהחיים שלך תמורת מדינה
עדיף לא להתגייס לצבא שלנו, הוא לא מוסרי ומלא בקשיים.
אני תומך בהשתמטות
אני תומך בהשתמטות
אנונימי
שואל השאלה:
קחו בחשבון שיש לי אפשרות לשירות לאומי... לא ממש בקטע של השתמטות אבל לא בא לי להשתעמם ולתלות את עצמי..
קחו בחשבון שיש לי אפשרות לשירות לאומי... לא ממש בקטע של השתמטות אבל לא בא לי להשתעמם ולתלות את עצמי..
אנונימית
אם את חושב שאין לך באמת מה לתרום לצבא עדיף שתעשי שירות לאומי
באותו הנושא: