4 תשובות
שואל השאלה:
מצד אחד זה חוויה אמרו לי ומצד שני זה קצת מבזבז לי מהחיים וממה שארצה לעשות יותר מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
ומסתכלים על זה יותר טוב בצבא למי שעשה מכינה אבל אני לא יודעת אם להכנס לעוד מסגרת..
אנונימית
שואל השאלה:
ואני גם לא יודעת אפילו איזה מכינות יש ואיזה טובות ואיזה לא
אנונימית
אני אחרי הצבא עדיף שתסיימי עם צהל כבר מעכשיו ותעשי את זה שתסיימי עם זה כמה זמן מכינה שנה? בשנה הזאת היית יכולה לעשות חצי שירות.