התחברות
הרשמה
אמורה להתגייס בחודש 7 וצריכה כבר להחליט מה לעשות....ללכת לשנת שירות או ישר לצבא ולמה?
1 בינואר 2020, 16:55
גיוס
שירות צבאי
שנת שירות
התנדבות
תשובה אחת
אני הייתי הולכת ישר לצבא.
ה
המשטרה רשלנית
באותו הנושא:
נולדתי ב1 באוגוסט 2003, מתי אני אמור להתגייס (איזה חודש בערך)?
אם הוצאתי פטור מהצבא עקב היותי דתייה לפני כמה חודשים וחזרתי בשאלה מאז ואני רוצה להתגייס, מה אני אמורה לעשות?
באיזה חודש אני אמורה להתגייס אם נולדתי במאי?
אני אמורה להתגייס עוד 8 חודשים
נולדתי בחודש יולי (בת 16) באיזה חודש אני אמורה להתגייס?
אם נולדתי בחודש אפריל, באיזה חודש (בערך) אני אהיה אמורה להתגייס?
הייתי אמורה להתגייס לפני כמה חודשים אבל שוב דחו לי תגיוס כל פעם ובסוף אמרו לי שיש לי איזו בעיה בנתונים ושיש לי פטור
אם אני טסה לחו"ל בקרוב ואני אמורה להתגייס בתחילת שנה הבאה, אני אמורה לבקש אישור מהצבא?
היי אם נולדת בסוף פברואר (אני בת 16 עדיין לא בגיוס ולא צו ראשון) באיזה חודש אני אמורה להתגייס?
היהלי צו ראשון לפני שנה.שמו לי פרופיל 64 בגלל משקל 48.אמורה להתגייס בחודש שמיני השנה.האם לדעתכם יש סיכוי לעלותלי פרופיל?
יש לי עוד כמה ימים יום הולדת 18 ועוד כמה חודשים אני אמורה להתגייס כנראה ללחימה