3 תשובות
שואל השאלה:
אה קמתי גם ב12 והייתי גם בעבודה אז לא היה לי איך לאכול ארוחה מספקת בגלל זה החטיפים
אנונימית
עזבי את זה לכי לישון מחר תאכלי נורמלי
באותו הנושא: