3 תשובות
שואל השאלה:
אה קמתי גם ב12 והייתי גם בעבודה אז לא היה לי איך לאכול ארוחה מספקת בגלל זה החטיפים
אה קמתי גם ב12 והייתי גם בעבודה אז לא היה לי איך לאכול ארוחה מספקת בגלל זה החטיפים
אנונימית
עזבי את זה לכי לישון מחר תאכלי נורמלי
באותו הנושא: