התחברות
הרשמה
הגיוני שיש לי כאב בטן ממש אחרי שהייתי שיכורה אתמול בלילה מאוד
2 באוגוסט 2022, 10:01
כאבי בטן
אלכוהול
שתייה
כאבי ראש
4 תשובות
שואל השאלה:
היי היי רוגע מה זה הדיבור הזה
א
אנונימית3869
כן ברור
מ
מלכת הבייגלה
כן, זה הגיוני.
H
Hidden Secrets
כן
י
ישך בעיות
באותו הנושא:
הגיוני שהייתי שיכורה מ3 שוטים של וודקה וקוקטייל?
הגיוני שהייתי ממש שיכורה אתמול וקמתי היום בלי הנגאובר ואני זוכרת הכל???
הגיוני שהייתי שיכורה משני שוטים של ואנגוך? (35% )
שתיתי שוט של וודקה ואני לא שיכורה זה הגיוני? אחרי כמה שוטים אני אהיה שיכורה?
הגיוני שזה קרה? זה נחשב שהייתי שיכורה ממש?
איך זה הגיוני שהייתי שיכורה התגברתי על הפחד הכי גדול שלי?
הגיוני שאני מרגישה שיכורה למרות שאני לא?
זה הגיוני שגם כשאני שיכורה אני מצליחה לחשוב בהגיון?
הגיוני שהייתי שיכורה ופיכחת באותו הזמן?
הגיוני שהייתי טיפונת שיכורה (כאילו פיכחת אבל שהאלכוהול השפיע טיפונת) אם
זה קטע שכתבתי כשהייתי שיכורה- לדעתכם, רואים שהייתי שתויה?