4 תשובות
כן, חחח אני זוכרת שגם אני כששתיתי הגעתי למצב שאני בוכה ושופכת מבלי לשים לב את כל הדברים שישבו לי על הלב למישהו שלא היה אמור לשמוע אותם, היה לי כאב ראש וסחרחורת
אנונימית
משהו מעבר לאלכוהול..
זה בסדר. לא נספר להורים.
זה בסדר. לא נספר להורים.
כן זה הגיוני, בטח היית ממש שיכורה
שואל השאלה:
כאילו, יש לידי אנשים מסויימים
ואז בשניה אני מגלה שזה כבר אנשים אחרים
ככה זה היה
כאילו, יש לידי אנשים מסויימים
ואז בשניה אני מגלה שזה כבר אנשים אחרים
ככה זה היה
אנונימית
באותו הנושא: