התחברות הרשמה

הגיוני שהייתי שיכורה ופיכחת באותו הזמן?

כאילו הייתי שיכורה גם הקאתי אחרי זה מלא אבל הרגשתי את זה שאני מסוחררת וידעתי מה קורה סביבי אבל לא הצלחתי אפילו לדבר נורמלי
25 ביוני 2021, 08:00
אלכוהול    
2 תשובות
פיכחת זה לא
כ
כי שימי מת על החלון
אני כשאני שותה אני בדיוק ככה
שיכור אבל ממש מודע למצב
אנונימי
באותו הנושא:
הגיוני שהייתי טיפונת שיכורה (כאילו פיכחת אבל שהאלכוהול השפיע טיפונת) אם
הגיוני שהייתי ממש שיכורה אתמול וקמתי היום בלי הנגאובר ואני זוכרת הכל???
הגיוני שהייתי שיכורה משני שוטים של ואנגוך? (35% )
בת 14 שתיתי כוס יין בחתונה, מה הסיכוי שהייתי שיכורה?
הגיוני שזה קרה? זה נחשב שהייתי שיכורה ממש?
איך זה הגיוני שהייתי שיכורה התגברתי על הפחד הכי גדול שלי?
הגיוני שאני מרגישה שיכורה למרות שאני לא?
זה הגיוני שגם כשאני שיכורה אני מצליחה לחשוב בהגיון?
הגיוני ששתיתי חצי שוט ואני מרגישה שיכורה?
הגיוני להיות שיכורה מכוס אחת של וודרה
שתיתי אתמול בלילה מלא, הגיוני שאני עדיין קצת שיכורה או שהכל עבר?