23 תשובות
לא התבוללות
יהודיה עם ערבי זאת לא יהודיה
בולשיט
גם זוג שאני מכירה והוא חמוד ונשואים וילדים והכל טוב ויפה
אני לא אאמין בחיים שאין סיכוי שהוא יעשה לה משהו מתישהו כל סיבה שהיא
גם זוג שאני מכירה והוא חמוד ונשואים וילדים והכל טוב ויפה
אני לא אאמין בחיים שאין סיכוי שהוא יעשה לה משהו מתישהו כל סיבה שהיא
והתבוללות בכללי זה אסור מעבר לביטחון האישי שלך זה יצער את המשפחה שלך, וזה ממש מזלזל באבות אבותייך שאלפי שנים שמרו על הדת שלנו ואי התבוללות בגולה.
כן
לא
לא
הכי חשוב מה אתם חושבים על זה. אל תסתכלו על אחרים כי תמיד יהיה מה להגיד.
ערבי כן
מוסלמי לא
מוסלמי לא
ראינו את המקרה האחרון של יהודייה שיצאה עם ערבי והיא נרצחה
וגם היה מחבל ערבי ישראלי שהתחתן עם יהודייה והוא ביצע פיגועי טרור מתחת לאף שלה
וגם היה מחבל ערבי ישראלי שהתחתן עם יהודייה והוא ביצע פיגועי טרור מתחת לאף שלה
אנונימי
כן
זה מאוד תלוי.
אם שניהם אוהבים אחד את השנייה, כן.
אם שניהם אוהבים אחד את השנייה, כן.
your little piano angel
הטעות היא שלך כי זה דווקא כן התבוללות
הטעות היא שלך כי זה דווקא כן התבוללות
אנונימי
לא
מכירה את ספיר נחום?
מכירה את ספיר נחום?
^דוגמא זו לא הוכחה שהזוגיות לא תצליח. אתה טוען, שבאופן גורף, כל ערבי רוצה לרצוח את אשתו. אתה מבין כמה זה טיפשי? זה כמו שאני אומר שכל יהודי הוא רוצח בגלל שיגאל עמיר היה רוצח. זה טיפשי מאוד. וגם אם תביא לי עוד כמה דוגמאות, זו בכל זאת לא הוכחה, כי טענה כללית לא מוכחת בעזרת דוגמאות.
אנונימי
בהתחשב בזה שהיא השמינית שנרצחה, ושיש עוד עשרות שחולצו מוכות אבל בחיים? זו המציאות אין מה להתווכח
^אבל פה אתה טועה בקריאת השאלה. אומנם (לפי דבריך), זה לא סביר, אבל בכל זאת יכול להצליח. השאלה היא אם הזוגיות יכולה להצליח, לא האם כל זוגיות כזו מצליחה.
אנונימי
אני חושב שאישה שמקבלת מכות או נרצחת זה ללא ספק כישלון של הזוגיות
ח"ו לא.
לא, מכמה סיבות:
1. זה התבוללות
2. הם אלימים ''מאוד''
3. זה האוייב שלנו, ככה שזה בכלל יהיה לך קשה בתור יהודיה, ואת יותר תחטפי מכות מאשר ערביה רגילה, וגם שהוא בסופו של דבר יחתן אותך, ויגרום לך להתאסלם (עזבי אותך שאת בחיים לא תוכלי להיות גוייה), הוא לא יתן לך לצאת מהבית ולראות את המשפחה שלך, אם את תרצי לדבר איתי בפרטי את מוזמנת בכיף, ואני אוכל להסביר לך יותר על זה, יום טוב ואני מקווה שתעשי את הבחירה הנכונה (לא לצאת עם גוי בפרט שהוא ערבי)
1. זה התבוללות
2. הם אלימים ''מאוד''
3. זה האוייב שלנו, ככה שזה בכלל יהיה לך קשה בתור יהודיה, ואת יותר תחטפי מכות מאשר ערביה רגילה, וגם שהוא בסופו של דבר יחתן אותך, ויגרום לך להתאסלם (עזבי אותך שאת בחיים לא תוכלי להיות גוייה), הוא לא יתן לך לצאת מהבית ולראות את המשפחה שלך, אם את תרצי לדבר איתי בפרטי את מוזמנת בכיף, ואני אוכל להסביר לך יותר על זה, יום טוב ואני מקווה שתעשי את הבחירה הנכונה (לא לצאת עם גוי בפרט שהוא ערבי)
לא, כיוון שזאת לא זוגיות, אלא זנות, ואין סיבה שמשהו שנוגד את רצון הבורא יתברך, יצליח.
אנונימי
אל תשאלי את זה בסטיפס הרוב כאן גזענים מאוד כלפיי ערבים וכל דבר שסובב אותם.
אם את שואלת אותי, כן תעשי מה שאת רוצה זאת מדינה חופשית
אם את שואלת אותי, כן תעשי מה שאת רוצה זאת מדינה חופשית
אנונימי
^איפה בדיוק יצאנו גזענים? זה האוייב שלנו, וגם אם הם לא היו אוייבים שלנו הם גויים והיא יהודיה, וגם ערבים לא מפסיקים להכות את הנשים שלהם, יש מבין?!?
באותו הנושא: