10 תשובות
גם אם כן, מה אכפת לך מזקנים ערבים, לכל אחד יש זכות להיות שם
עוד מלא זמן.
יש עכשיו קצת אנשים בישראל, ולערבים יש ילודה גבוהה מה שמביא אוכלוסייה צעירה.
אז אני לא חושב שתהיה בעיה כזאת בבתי אבות ב-50 שנים הקרובות.
יש עכשיו קצת אנשים בישראל, ולערבים יש ילודה גבוהה מה שמביא אוכלוסייה צעירה.
אז אני לא חושב שתהיה בעיה כזאת בבתי אבות ב-50 שנים הקרובות.
כן זה הקונספט של חיים משותפים
שואל השאלה:
חחח זו ממש לא הכוונה שלי לצאת גזען, אני פשוט שואל מהבחינה הדמוגרפית, שהילודה בחברה הערבית ירדה משמעותית ב20 שנים האחרונות אני חושב, והיא מתחילה כביכול להזדקן.
חחח זו ממש לא הכוונה שלי לצאת גזען, אני פשוט שואל מהבחינה הדמוגרפית, שהילודה בחברה הערבית ירדה משמעותית ב20 שנים האחרונות אני חושב, והיא מתחילה כביכול להזדקן.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא כמו הגזענים האלו שהם לרוב ביביסטים
אני לא כמו הגזענים האלו שהם לרוב ביביסטים
אנונימי
^היא ירדה אבל עדיין גדולה.
שואל השאלה:
^ במיוחד אצל הבדואים בנגב
^ במיוחד אצל הבדואים בנגב
אנונימי
^ בדיוק. הבדואים למשל, הם בעיה לישראל.
הם הולכים להגיע לחצי מליון, אחרי זה יתחילו להגר צפונה לערים יהודיות.
שיעור הילודה שלהם הוא אשכרה 6 ילדים לאישה, ובנוסף, כל גבר אצלם לוקח כמה נשים, אז זו בעיה רצינית.
הם הולכים להגיע לחצי מליון, אחרי זה יתחילו להגר צפונה לערים יהודיות.
שיעור הילודה שלהם הוא אשכרה 6 ילדים לאישה, ובנוסף, כל גבר אצלם לוקח כמה נשים, אז זו בעיה רצינית.
שואל השאלה:
בכוונה אמרתי הבדואים בנגב* כי גם יש לא מעט בדואים בצפון
בכוונה אמרתי הבדואים בנגב* כי גם יש לא מעט בדואים בצפון
אנונימי
כן.. הכוונה לאלו בנגב.
באותו הנושא: