7 תשובות
הממשלה כל הזמן נותנת להם כסף כדי לבנות בתים, לקנות אוכל, לבנות בתי חולים, לבנות בתי ספר וכולי בעזה אבל הם לוקחים את הכסף, בונים איתו טילים ואז מפציצים אותנו והממשלה פשוט ממשיכה להעביר להם כסף כאילו כלום.
אנונימית
כי יש לנו ממשלה מפגרת
כי רמת החיים שם נמוכה.
אז מנסים להעלות אותה.
אז מנסים להעלות אותה.
את כן גזענית כי את מכלילה עכשיו את כל הערבים שגם ככה מתייחסים אליהם כאזרחים סוג ב' והממשלה גם ככה לא משקיעה בהם בשיט.
האיכות חיים שלהם נמוכה פה כי הממשלה לא משקיעה להם בחינוך, בבריאות ובשום דבר
האיכות חיים שלהם נמוכה פה כי הממשלה לא משקיעה להם בחינוך, בבריאות ובשום דבר
^הם אלה שבוחרים לקחת את הכסף הזה ולהשתמש בוא כדי להתקיף אותנו במקום להתפתח
אנונימית
כי הממשלה נתמכת על השמאל
שואל השאלה:
קיפוד מסומם- אני לא יודעת איך עושים ריפלי לתגובה אבל אני בחיים לא הכללתי? אמרתי שיש בין הערבים האלה מחבלים שזה לא משהו לא נכון, אף פעם לא אמרתי שכולם מחבלים. יש לי ליטרלי חברים ערבים אם הייתי שונאת ערבים לא הייתי חברה שלהם.
קיפוד מסומם- אני לא יודעת איך עושים ריפלי לתגובה אבל אני בחיים לא הכללתי? אמרתי שיש בין הערבים האלה מחבלים שזה לא משהו לא נכון, אף פעם לא אמרתי שכולם מחבלים. יש לי ליטרלי חברים ערבים אם הייתי שונאת ערבים לא הייתי חברה שלהם.
באותו הנושא: