6 תשובות
זה בגלל החינוך והתרבות שלהם.
אני יודע שזה לא פוליטיקלי קורקט אבל אפשר לזהות ערבי מקילומטר לפי ההתנהגות. ואני ממש לא נגד ערבים, יש לי חברים ערבים. נגיד כשהייתי בשפיים פשוט ידעתי מי ערבי ומי יהודי. הם אגרסיביים, אפילו הילדים הכי קטנים שם אגרסיביים.
כשהחינוך אלים וההתנהגות אלימה והדת אלימה ואפילו השפה אלימה האדם גם גודל להיות אלים! "ברוך שלא עשני גויה"
נכון הם ברברים
זה בעיקר חינוך כל הדברים האלה שיש אצלם בין משפחות שאם נהרג מישהו אז הורגים מישהו ממשפחה אחרת וככה זה כמו בומרנג אחד לשני אין מה לעשות
אל תכלילי, יש גם יהודים נוראיים, נוצרים נוראיים, מוסלמים נוראיים, יש ברברים בכל מקום ומקום.
מאינטראקציה שלי עם החברה הערבית, רובם באמת מקסימים.
כי הם גדלו בחברה אלימה, הם הגיעו ממדינות עולם שלישי ששם זה מקובל להכות את האישה ובכללי לנהוג באלימות.
אנונימי