2 תשובות
נראה לי עדיף לא לכתוב יותר.. רואים שזה לא יתקדם גם ככה . ואם הוא לא יהיה יבש אז הוא סתם ישבור לך את הלב... תעברי הלאה ❤
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: