יש לי חרדה חברתית קשה ואני לא מצליחה למצוא עבודה למרות שצריכה דחוף
אני מתקשרת לדרושים מנפנפים אותי בטלפון , ראיון עבודה אותו הדבר. אפילו פניתי לכוח אדם , הייתי נואשת אני רק חגגתי 18 לפני חודש ,אז הגיל הוא לא הבעיה בשום מקום מה אתם מציעים לי לעשות במצבי ?