7 תשובות
תדברי איתה על זה...
שואל השאלה:
אז זהו שדיברתי איתה בהגיון הרבה פעמים... אני ממש חושבת שמשעמם לה
אנונימית
איזה באסה זה
מה היא אומרת לך שאת מסבירה לה שאת רוצה להיות בטלפון ?
שואל השאלה:
שזה לא בריא ושאם אני אהיה בטלפון בלילה זה מכניס אותי לדיכאון...

כאילו כשאני משועממת וקוראת ספרים כל היום זה יותר טוב
אנונימית
וואי שמעי היה לי משהו דומה אגיד לך קצת בפרטי
תגידי לה זה חשוב שאת תהיי עם בעניינים של כולם זה עוזר לך להתפתח מבחינה חברתית גם.
תגידי לה שלא יודעת איזה תוכנית טלוויזיה או רדיו היא רואה/שומעת אבל יש גם דברים חיוביים בלהיות בטלפון
תגידי גם שזה מפריע להתקשר לא רק אפליקציות.
והכי חשוב תגידי לה "למה את עושה לך את זה? מתוך שיעמום?"