11 תשובות
היא ילדה קטנה אפשר לחשוב פשוט תתעלמי זה לא אמור להפריע לךל
תגידי לה "אכפת לך לבכות בשקט?"
לא עושים כלום חוץ מלחכות שהיא תתגבר.
גם לי יש אחות קטנה היא בת 6 ובדיוק ככה אני מבינה אותך באלי להעיף לה סתירה שתלמד אותה את הלקח של כל הפאקינג חיים שלה אבל אני לא עושה את זה ומתומדדת למרות שזה מאוד קשה אבל כן פשוט אל תעשי כלום ותני לזמן לעשות אתשלו.
על מה המינוס? מי עשה את זה? אני רק רוצה לדבר..
אחותי בת שמונה ילדה מוצצת דם אותו דבר בדיוק כמו שכתבת ואני מתחרפנת, אני מצטרפת לשאלה. ולגבי הראשון 9 זה ממש לא קטן נו באמת
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^היא ילדה קטנה כן בת 9 אבל הילדה הזאת התבגרה מהר מדי וחושבת שמותר לה הכל. אם אין לך אחים קטנים אתה לא תבין את הצער והכאב שזה מביא איתם. וזה מפריע לי כי בן אדם רוצה לישון לא שיצעקו ויבכו לו בתוך המוח שבאלו נודלס
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא שמרעיבים אותה בבית שלא תבינו לא נכון חלילה, אבא שלי הכין מלא אוכל היום אבל היא רוצה דווקא את המאכל המגעיל והספציפי הזה אז היא החליטה להתנהג כמו חיה
אנונימית
תשמשי לה כדוגמא, תראי לך איך מתנהגים.
תזכרי- לא מכבים אש באש.
שואל השאלה:
חכם תודה
אנונימית
^אין בעד מה, בהצלחה לשתינו עם האחים.
שואל השאלה:
אמן
אנונימית
אסור להעתר לבקשת אחותך שהיא צועקת!!!
אחותך תמשיך ככה עם ההתנהגות זה הדרך שלה לקבל את מבוקשה.
צריך להבין אם ישנה בעיה שילד מדחיק והיא גורמת לו להתנהג בצעקות.
ממליץ לפנות להתייעצות עם מיכל דליות.
היתה תוכנית טלוויזיה לפני כמה שנים בשם סופר נני שמיכל הגיע לבתים והיא עשתה שינוי חיובי בבית.