13 תשובות
שואל השאלה:
הבת שלה זאת אחיינית שלי
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחח לדבר עם גיסתי על זה?
בדיחת השנה
אנונימית
שואל השאלה:
זה נראה לך הגיוני שהיא מרחיקה את *המשפחה שלי* ממני?!
אנונימית
זה לא הגיוני ואת צודקת, תדברי עם גיסתך תעמדי מולה ותדברי איתה אם זה לא עוזר והיא צוחקת לך בפנים אז תדברי עם אחיך על זה או עם אחותך.
למה שיהיה לטובתה את אחותו לא? אז דברי איתו תגיעי איתו להבנה של חמלה לאחותו הקטנה
שואל השאלה:
וגיסתי היא אישתו
אנונימית
אז??? את אחותו!
יש לך עדיפות
ניסית לדבר איתו?
שואל השאלה:
חחחחחח זה לא ממש עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
לצערי לא ):
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי שאין טעם לדבר עם אחי כי הוא יהיה לטובתה
אנונימית
שואל השאלה:
לא ואני גם לא אנסה כי פעם שעברה שניסיתי ואנרתי לו מה אני חושבת הוא צעק עלי וקילל אותו
אנונימית
מבאס מאוד...
כנראה שהוא ממש דביל (סליחה על זה מראש) אם הוא לא מאמין לאחותו דם מדמו
יש לך מישהו קרוב שאת יכולה לדבר איתו על זה?