3 תשובות
אוליי חסר לך ברזל תעשי בדיקת דם
שואל השאלה:
יש מצב, כי אני צמחונית ולא לוקחת כדורים או אוכלת סלטים... אבדוק, תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
צמחןנית במשך שנה וקצת, המחזור ממש לא סדיר ברמות קיצוניות.
לא עברתי החלקות, צבע שיער וכןלי.. כי אמא שלי לא מוכנה שאעשה כדי לא להרוס תשיער. אני לא ישנה עם שיער רטוב לרוב, ולא בתקופה של לחץ. אני עם הפן רק לפעמים מייבשת טיפה את השיער אבל לא כמו שעושים, סתם כמו רוח נעימה לפנים. אני לא חושבת שחליתי ולא לוקחת תרופות, ואני משתמשת בשמן מיוחד כזה לפרצוף ולפעמים אחרי שמורחת בפרצוף והצוואר והידיים קצת משומנות אני מורחת על השיער תשמן, אבל השמן הזה נועד גם לשיער
אנונימית