36 תשובות
הוא בן 18 דפאק
תנתקי תקשר
תגידי לו שהגיל לא מתאים ,
יכולים לעצור אוצו על פדופיליה ואת סתם תיכנסי לחרא הזה
הוא יודע שאת 14?
תשמעי, נתחיל מזה ששניכם בעולמות אחרים לגמרי, ככה שלחשוב על זה תצטרכי הרבה.
דבר שני אני מציעה לך פשוט להגיד לו תכלס שזה פחות מתאים לך וזהו. לסיים תעניין שמה. מה אתם מדברים כולה יומיים מי שישמע אתם לא בקשר חצי שנה וזה כבר משהו אחר.
שואל השאלה:
כן
דבר ראשון הוא בן 18 נשמה זה הבדל כל כך מטורף בין 14 ל18
דבר שני אתם מדברים רק יומיים זה ממש כלום הכל בסדר נשמה
הוא מודע שאת בת 14?
הוא יודע שאת בת 14? אני אומרת אל תפגשי איתו זה דור של מפגרים ואין לדעת אם חשוב לך להשאר איתו בקשר או משהו תמרחי אותו יפה וזהו
אנונימית
גם אם את כן מוכנה לחבר, אל תתחילי קשר עם מישהו בגיל הזה, זה לא חוקי ובגיל דלו הוא מפחד דברים אחרים..
מחפש*
שואל השאלה:
הוא יודע שאני 14
הוא דפוק בראש, בבקשה תתחילי לסנן ואל תחזרי אליו. הוא יקבל תיק במשטרה ולא רק סה גם יכול לדפוק אותך, קיצר שניכם מפסידים כאן הכי טוב פשוט להתנהג כאילו זה לא קרה
תמסרי לחברה שלך שהיא צריכה לחשב מסלול מחדש אם היא חושבת ש18 ו14 זה בסדר
תכתבי לו היי (שם) לא מתאים לי הקשר הזה, יש בינינו פער גילאים שלא מתאים בכלל אני מעדיפה לנתק איתך קשר בהצלחה לך
ותחסמי בדחוף
שואל השאלה:
כן זהו הוא זרק איזה משהו לא במקום מבחינה מינית והנחתתי אותו להגיד לו שהגילים פחות מתאימים?
פשוט תפסיקי לדבר איתו
שואל השאלה:
כן החברה לא ידעה שהוא 18
נשמה תחסמי את אפילו לא חייבת להסביר כלום יאללה אל תמתיני זה פדופיל לכל דבר
שואל השאלה:
אבל הוא לא עשה משהו וזה גם ידיד שלה אז לא נעים לי
שואל השאלה:
ולא נפגשנו לא כלום
שגם היא תחסום אותו
אם הוא נתן רמז למשהו מיני בידיעה שאת בת 14 נשמה זה דגל אדום כל כך ענקי תעשי טובה אל תרגישי רע זה באמת הזוי
אל תחכי שיקרה משהו כדי לחסום או לנתק קשר איתו תמנעי את זה כבר לפני
שואל השאלה:
לא זה ברור שזה לא יקרה אני גם יודעת וההורים שלי בחיים לא יתנו לי
בכל מקרה תקשיבי לי יש לי ניסיון אישי פשוט תחסמי זה לא בסדר בשום צורה
שואל השאלה:
כן אבל הוא באמת חמוד ואני גם קצת אשמה כי גם אני כזה קצת צחקתי איתו על זה אבל אז הוא דיבר רק על זה והתעצבנתי אז יצאתי עליו
הוא מודע לשידוח?
שואל השאלה:
כן
שואל השאלה:
מה אני רושמת לו?
רגע ווטפאק אם הוא מודע לשידוח אוצי משם הוא פדופיל רוציי תעשי טובה לעצמך לא משנה כמה הוא נחמד אל תתני לו חהתקרב אוי ואבוי לי תחסמי ומהר
שואל השאלה:
אני לא נותנת לו אני גם ממש לא מתכוונת להיפגש איתו סתם אני לא רצה לצאת כלבה לחסום אותו ככה בלי להגיד כלום
את לא יוצאת כלבה כפרה עליך תחסמי בבקשה ממך לבריאות שלך
שואל השאלה:
אני יחסום אותו לא לדאוג פשוט אני רוצה להסביר לו
תגידי "היי אני ממש לא מרגישה בנוח עם ההפרש גילאים, מקווה שיהיה לך טוב בהמשך" משהו כזה
הוא בן 18, עד כמה שהוא נראה נחמד בהתחלה ו "אני רוצה חברה" הוא יכול לעשות מניפולציות אז אל, את תמצאי מישהו בשבילך בגיל שלך רק אל תנסי למצוא חבר לא משנה מה הגיל שלו
שואל השאלה:
ו 16 זה סבבה?
לצאת עם מישהו בן 16 נראלי זה כן זה סבבה
לא
תמצאי ילדים בגיל שלך או גג 15