4 תשובות
כשאני קצת מצונן אני ישן כל לילה בצורה שחם לי וזה עובר
תה עם נענע שמע לי
כן זה צינון גם לי היו ימים שהתעטשתי כל שנייה זה פשןט גם כנראה שקר בחדר שאתה נמצא בו
אלרגיות אולי