31 תשובות
חילוני
חילוני
זה תלוי בבן אדם
כל אחד ומה שטוב ומתאים לו
ברור שחילוני.
תלוי מאיזה בחינה מהנה
אני דתייה וזה מאוד אינדיבדואלי
חילוני מבחינה חומרת
דתי מבחינה רוחנית
:)
כל אחד ומה שהוא מרגיש, אבל לדעתי חילוני.
של דתי שמח יותר אבל מוגבל
של חילוני יכול לדכא אבל כמעט הכל אפשר
לי יותר כיף להיות דתיה אחרי שהייתי חילונית וואלה יותר כיף לי לבלות בפארק הירקון מאשר במועדונים יותר כיף לי לא לרכל ולהרגיש טוב עם עצמי כבנאדם יותר טוב לי עם מידות טובות וקשר עם ה' יותר טוב לי בלי להתחרות בבנות אחרות עם של מי התמונה יותר יפה או הבגד ים יותר שמח
בעיניי להיות חילונית זה יותר מהנה אבל אף פעם לא הייתי דתייה אז אני לא יכולה באמת להגיד
כמובן שיש הרבה יותר חופש בחיים חילוניים מכל בחינה כמעט אבל אולי למישהו דתי זה נראה שלהפך לו יותר כיף
זה מאוד תלוי בבן אדם כי לכל אחד מתאים משהו אחר
אני אישית חושבת שדתי
זה עושה כל כך טוב שאוהבים את זה באמת והאמונה זה פשוט נותן משמעות
לדתיים שמאמינים בכל הכוח יש נחת שאי אפשר להגיד שיש לאנשים שלא מאמינים ככ
אבל הנאה זה משתנה בין אדם לאדם
הדתיים ברוב הסקרים נותנים לעצמם רמת אושר גבוהה יותר, וככל שאתה יותר דתי ככה אתה יותר מאושר באופן כללי.
אבל ראיתי גם נימוקים שעשויים להסביר את זה ואת הסיבות ל"למה הסקרים משקרים/נותנים. תוצאות לא אמינות בתחום הזה".
מן הסתם שחילוני
אתה חופשי ולא כבול עם חוקים
לפי דעתי שניהם לדוגמא דתיים יכולים להנות מתפילה או מלימודי תורה אין לי באמת מושג אני לא דתי וחילונים יכולים להנות יותר בחול ולאכול הרבה דברים טעימים
חילוני לכאורה נראה חופשי וכיפי אבל בסופו של דבר זה ריקני ואחרי שמסיימים את השלב של מועדנים ולצאת ולהנות מהחיים מבינים שזה כל כך ריקני ותחושת ריקנות זאת תחושה נוראית ולא נעימה בכלל
דתי יכול לחשוב שהוא מוגבל ואיזה באסה אבל בסוף הוא מרגיש כל כך טוב עם כל הטוב שיש לו לא חסר לו כלום תאמינו לי
אנונימית
שואל השאלה:
לפי דעתי אורח חיים חילוני. אני לא חושב שזה אורח חיים ריקני בכלל.
למה אתה חושב ככה?
כי אפשר לצאת וכו לעשות מה שרוצים?
אנונימית
שואל השאלה:
לפי דעתי, ההנאה לא תלויה בעשיית דברים שנראים משמעותיים. אורח חיים דתי הוא פחות חופשי לפי דעתי, ודעת רבים.
אם התשובה שלך זה חופשי יותר אז התשובה היא שגויה
זה פשוט לא קשור
בן אדם יכול להגביל את עצמו בכל תחום, אדם עושה לעצמו גבול של אוכל למשל והוא עושה כושר ועומד במטלות והוא עדיין יישאר שמח ולעיתים אפילו יותר..
אנונימית
אורח חיים חילוני הוא לא ריקני לפי דעתי יש מלא דברים לעשות (עבודה / ללמוד) ולפי דעתי אורח חיים דתי הוא כמו מסגרת אתה מתפלל כל יום נפגש עם אותם אנשים בבית כנסת שומר שבת בקיצור אתה עושה אותם דברים אותו דבר
אורח חיים דתי זה לא רק ללמוד ולהתפלל
מותר לכל אחד לעשות את הדברים שהוא אוהב ללמוד מקצוע וכו מותר לכל אחד לפתח את עצמו אבל עדיין שהדת תתפוס מקום חשוב בחיים
אני לומדת מקצוע ואני דתיה וכיף לי לפתח את עצמי ואת התחביבים שלי אבל עדיין אני כל כך מחכה לשבת ואני שמחה לקיים מצוות זה פשוט ממלא אותי
כל הדברים הגשמיים בסוף הם כלום אחנו עושים אותם כי אנחנו בני אדם ואנחנו צריכים לחיות את החיים אבל עדיין לזכור שזה משהו שולי וזה באמת ככה
היה אנשים מצליחנים ממש שהגיעו גבוה ואז אמרו אוקיי מה עכשיו? ראו שזה כלום כל המרדף אחרי כסף וקרירה, תחושה ריקנית
בסוף חזרו בתשובה והבינו מה ממלא אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבין זאת. מה שאני אומר הוא שיותר אפשרויות מביאות יותר פוטנציאל לאושר.
לא תמיד ^
במועדון ריק שיטחי אנשים הולכים מכות משתכרים
לרכל עושה רע כי מרגישים לא הכי ישרים עם עצמנו ההגבלות יכולות להביא אושר
מהנה מן הסתם שחילוני
האם החופש והשחרור מסבים אושר?
תחשבו על זה שוב.
כל אחד מה שמתאים ונוח לו וגם מה שהוא רגיל אליו, אני רגילה להיות חילונית ואוהבת את זה אז אני מעדים=פה את זה אבל אני מאמינה
דתי
אדם שניזון רק מהנאה גשמית לעולם לא ימלא את החוסר של הנשמה ותמיד ירדוף אחרי עוד ולעולם לא ימלא את החור כי גשמי לא מזין רוחני
compass
לא כל אדם לא דתי-יהודי, הוא חילוני במובן העמוק.
ולא כל חילוני הוא חסר ערכים ורוחניות.
יש אי בהירות בהגדרה של שואל השאלה.
מה הכוונה בדתי? ובחילוני?
כבר שאלו את השאלה הזאת בסטיפס