15 תשובות
שואל השאלה:
אבל סידור זה משהו של דתיים לא? זה לא יראה מוזר אם אני אקנה?
אבל סידור זה משהו של דתיים לא? זה לא יראה מוזר אם אני אקנה?
אנונימית
אין נכון או לא נכון באמונה.
לא יסתכלו עלייך מוזר, להתפלל זו לא איזו זכות ששייכת רק לדתיים או לחרדים, או משהו בסגנון.
תלכי, תקני, תתפללי, באהבה.
בהצלחה צדיקה
לא יסתכלו עלייך מוזר, להתפלל זו לא איזו זכות ששייכת רק לדתיים או לחרדים, או משהו בסגנון.
תלכי, תקני, תתפללי, באהבה.
בהצלחה צדיקה
מב זה משהו של דתיים.. הם לא קנו בעלות על הסידורים את בוחרת לעצמל מה לעשות
שואל השאלה:
תודה רבה איזה תשובה מהממת :)
no escape
תודה רבה איזה תשובה מהממת :)
no escape
אנונימית
את יכולה לעשות מה שאת רוצה על מי את שמה? תעשי מה שעושה לך טוב
סידור תפילה שייך ליהודים הקרובים לה' והרחוקים ממנו. לא מוזר אלה מרגש.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני רחוקה ממנו אני מאוד קרובה אני פשוט לא מנהלת אורח חיים דתי
אני לא חושבת שאני רחוקה ממנו אני מאוד קרובה אני פשוט לא מנהלת אורח חיים דתי
אנונימית
חס ושלום לא אמרתי שאת רחוקה אמרתי בכלליות. אפילו הבן אדם שרחוק ממנו יכול שאהיה לו סידור.
אנונימי
שואל השאלה:
למה שבן אדם שרחוק ממנו ירצה סידור?
למה שבן אדם שרחוק ממנו ירצה סידור?
אנונימית
בשעת צרה תאמיני לי כולם מדברים עם ה'. ויש כאלה שהם רחוקים ושהם מתקרבים לה' בשלב מסויים החיים
אנונימי
ולא התכוונתי רחוק מהאמונה רחוק מהאורך חיים דתי
אנונימי
אורח*
אנונימי
קודם כל זה אומר שאת לא חילונית, חילוניות(כמו שלומדים בשיעור היסטוריה) זה לא רק אורח חיים אלא גם תפיסת עולם, שמנוגדת לדת..וכן את יכולה לקנות סידור ולהתפלל, גם אני חילוני לגמרי אוכל ציזבורגר בשבת אבל הולך לבית כנסת בשישי ומתחבר ליהדות כתרבות ולא כדת.. זה בסדר גמור ואל תדפקי חשבון לכל העולם תעשי מה שטוב לך
קני סידור הכל טוב
לא זה לא מוזר זה נורמלי לחלוטין
באותו הנושא: