10 תשובות
שאני אכזבה אחת גדולה
אנונימית
גאים בי
אבא שלי לא חןשב
אמא שלי שאני מגזימה ושאני בלתי נסבלת
אמא שלי שאני מגזימה ושאני בלתי נסבלת
וואי אין לי מושג נראה לי עדיין מרחמים עליי מהתקופה של פעם שלא היו לי חברים ועכשיו הם עדיין מנסים לעכל את זה שאני מסתדר מבחינה חברתית
אמא - יפה, כפוית טובה, ביצ'ית ועדיין גאה בהשיגים של.
אבא - טובת לב, הוא גאה בי.
אבא - טובת לב, הוא גאה בי.
מאוכזבים
אין לי הורים
שאלה טובה. ואמא שלי חושבת נראלי שאני מכורה לטלפון(אני לא) גאים בציונים שלי.
שאני חסרת אחראיות,דחיינית ואבא שלי לא חושב שום דבר.
שאני חסרת אחראיות,דחיינית ואבא שלי לא חושב שום דבר.
אכזבה אבל צבעונית
בת נוער שפוחדת לקחת להתבגר ולנסות דברים חדשים, אבל חולמת לשנות את העולם לטובה, וכל מה שיכול לעצור אותה זה האנשים חסרי האמונה שלא נותנים לה אפילו להביע את דעתה בלי להרגיש רע עם עצמה, לוקחת על עצמה המון פעילויות בלי אפילו לדבר עם ההורים שלה, האמת היא שגם אני מרגישה ככה.
באותו הנושא: