8 תשובות
ממש אבל ממש כן
ממש אבל ממש לא
כן
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
לא, בישביל מה?? הם מוצאים על הילד כדי שיהיה מאושר, לא כדי שידע כמה הוא חייב להחזיר להם.. אם הם רוצים בכך שלא יקנו בכלל.
ילד צריך להיות מאושר ממה שקונים לו ואם אין במוצר הזה שום אהבה, הילד לא ירצה אותו ,כי שמע כמה מתלוננים על זה שהוציאו עליו כסף..
כדי שהילדים יידעו כמה כסף יש למשפחה, יידעו לא לבזבז אותו, יעריכו את ההורים שלהם.
כמובן שלא צריך ממש לעשות רשימה, אני מתכוון לספר בכלליות, כי גם הילד צריך להינות ולא לחשוב יותר מידי על כסף.
אני חושבת שצריך להסביר לילד על המצב של הבית בכלליות, או פשוט לתת לו סכום העומד במצב הכלכלי כשהוא מבקש.
אבל לא צריך להתחשבן איתו על כסף, אף ילד לא צריך להודות להורים שלו על מיטה ומזון, כי זאת החובה שלהם כהורים.
הם לא יכולים לדרוש ממנו את הכסף חזרה.