11 תשובות
כן!!!
כמובן
חד משמעית כן
כן!!
דברי איתי בפרטי
כן אין סיבה להסתיר אני בטוחה שהם יעזרו לך
בתכלס הורים לא מבינים את זה אבל כן הם יכולים לעזור לך
כן, גם למחנכ/ת לדעתי
אנונימית
כן, עם את צריכה לדבר אני פו❤
כן.
ואת יכולה לספר לאחיות שלך אני בטוחה שהן דואגות לך
כן כן כן כן כו
אנונימית