38 תשובות
ברור זה מוות לכל דבר
זה נורא תלוי באיך האמא לוקחת את זה
אבל כן היא יכולה להגיד שזה תינוק שמת
אבל כן היא יכולה להגיד שזה תינוק שמת
אם התינוק בשלב מפותח כבר אז כן, אם זה עובר שאין לו צורה אפילו אז לא
זה לא כמו לאבד ילד חי מכיוון שילד חי יותר כואב נפשית כי רואים אותו, אבל אכן זה כאב בל יתואר לא עלינו ולא על כל עם ישראל
כן,לידות שקטות זה חד משמעית אובדן של ילד
אימא זו מישהי שמטפלת דואגת ואוהבת. בכל ההיריון שהיה היא דאגה, הלכה לבדיקות, אכלה הכי בריא שיש לתינוק אז חדמש
העיקר כל הזמן יגידו שעובר הוא רק גוש תאים וזה בסדר להפיל.
ולשאלה, אם העובר מוגדר אדם היא יכולה לומר את זה
ולשאלה, אם העובר מוגדר אדם היא יכולה לומר את זה
כן. אבל כשזה הפלה פתאום זה לא, הא? אני מתה מהמשתמשים פה.
לא אני בשוק מהצביעות.
כשמדובר בהפלה- מה פתאום אין פה חיים בכלל.
ופה, ברור מה אין ספק הוא עובר לכל דבר.
למה לא, תענו מה שנוח לכם לענות.
כשמדובר בהפלה- מה פתאום אין פה חיים בכלל.
ופה, ברור מה אין ספק הוא עובר לכל דבר.
למה לא, תענו מה שנוח לכם לענות.
לקח לי שנתיים להבין את השאלה
חד משמעית
הפלה זה לא מוסרי בדיוק מהסיבה מהזו
לרוב כשמת לנשים התינוק לפני שנולד אפילו הם מתאבלות עליו ומחשיבות אותו בתור בן אדם
הפלה זה לא מוסרי בדיוק מהסיבה מהזו
לרוב כשמת לנשים התינוק לפני שנולד אפילו הם מתאבלות עליו ומחשיבות אותו בתור בן אדם
^^^ברור שכשמדובר בהפלה אין חיים בכלל. כרגע מדובר על אמא שאמורה ללדת כל רגע והתינוק (שכבר יש לו איברים והוא לא עובר!!) מת ברחם או בלידה עצמה (חס ושלום שלא נדע)
על פי היהדות לא נחשב, ולא יושבים שבעה ולא מתאבלים עליו.
מה ההבדל אם יש לו איברים או לא? בסוף גם ל''עובר'' יהיו איברים.
בטח לידה שקטה זה ילד לכל דבר הוא יוצא מהגוף כילד אבל ללא דופק זה הדבר הכי עצוב נראלי שיכול לקרות לאישה בחייה שלא נדע
כשהוא עובר הוא ניזון מהאמא כשהוא כבר בחוץ את רואה את הילד את החיים שיכלו להיות לו אתה דימיון שלו לאמא זה שונה לחלוטין מהפלה זה תחושות שונה פה יש הכלה מוכנות וכבר דימיון החיים המשותפים שלכם ביחד כאם וילד שלה ואין יכולת פיזית להביא אותו
בהפלה יש יכולת להביא ילד אין הכלה מבחינת האישה להתמודדות עם ילד.
כשהוא עובר הוא ניזון מהאמא כשהוא כבר בחוץ את רואה את הילד את החיים שיכלו להיות לו אתה דימיון שלו לאמא זה שונה לחלוטין מהפלה זה תחושות שונה פה יש הכלה מוכנות וכבר דימיון החיים המשותפים שלכם ביחד כאם וילד שלה ואין יכולת פיזית להביא אותו
בהפלה יש יכולת להביא ילד אין הכלה מבחינת האישה להתמודדות עם ילד.
אנונימית
ברור
זה מות של תינוק.
עצוב מאוד
זה מות של תינוק.
עצוב מאוד
אנונימית
כן. היא איבדה את התינוק שלה. אם הוא לא היה מת, היה לה תינוק.
ולכאלה שישוו את זה להפלה, אתם גם משווים סקס לאונס? כשדבר כזה קורה כשהאם לא רוצה ולא מוכנה לזה, זה עצוב מאוד. לעומת זאת כשהיא רוצה בזה ומוכנה לזה, זו זכותה וזה מצויין. אף אחד לא נפגע בסיטואציה כזאת. (התינוק לא מרגיש כלום)
ולכאלה שישוו את זה להפלה, אתם גם משווים סקס לאונס? כשדבר כזה קורה כשהאם לא רוצה ולא מוכנה לזה, זה עצוב מאוד. לעומת זאת כשהיא רוצה בזה ומוכנה לזה, זו זכותה וזה מצויין. אף אחד לא נפגע בסיטואציה כזאת. (התינוק לא מרגיש כלום)
אנונימי
לידה שקטה זה הדבר הכי מזעזע שאמא יכולה לעבור
את עוברת את הסבל של ההריון ואז את הסבל של הלידה והתינוק שלך לא זוכה אפילו לנשום את הנשימה הראשונה שלו
את עוברת את הסבל של ההריון ואז את הסבל של הלידה והתינוק שלך לא זוכה אפילו לנשום את הנשימה הראשונה שלו
^ברור שכואב
רק, אם העובר הוא רק גוש תאים או משהו כזה, אז הן לא יכולות להגיד שהן "קברו ילד"
רק, אם העובר הוא רק גוש תאים או משהו כזה, אז הן לא יכולות להגיד שהן "קברו ילד"
זה עדיין נחשב מוות
אנונימית
לסחוב ילד 9 חודשים זה לא פשוט בכלל.
^^^^^^^^*יהיו* לו איברים. בעתיד. אם האמא בוחרת להפיל, לא יהיו לו איברים. יש הבדל.
אז מה, אם כרגע אין לו זו פאקינג סיבה להרוג אותו?
אם תפוח אדמה רק יהיה פירה, בוא נזרוק אותו!
אם תפוח אדמה רק יהיה פירה, בוא נזרוק אותו!
אם יש לך תפוח אדמה ואתה לא רוצה להכין ממנו פירה אתה יכול לזרוק אותו, זה הגיוני
כן, כי מדובר בירק. אבל מה הופך את החיים שלך לטובים יותר מחיים של תינוק? לשניכם יש את אותו פוטנציאל לעזור לעולם (יכול להיות שאפילו לתינוק יותר).
1. את זאת שהביאה את הדוגמא
2. פוטנציאל לעזור לעולם לא אמור להיות קריטריון במקרה הזה, חוץ מזה שלתינוק יש גם את הפוטנציאל להיות ההיטלר הבא. אם האמא מחליטה להפיל זה לא סתם, זה תהליך קשה מאוד נפשית שפוגע בגוף שלה.
2. פוטנציאל לעזור לעולם לא אמור להיות קריטריון במקרה הזה, חוץ מזה שלתינוק יש גם את הפוטנציאל להיות ההיטלר הבא. אם האמא מחליטה להפיל זה לא סתם, זה תהליך קשה מאוד נפשית שפוגע בגוף שלה.
העליתי שאלה על זה. תנסי להבין את הדעה שלי
^^^איזה מין טיעון זה?
תינוק יכול להפוך את החיים שלך למאושרים ויכול לגרום לך לרצות למות. מה ההכללה הלא הגיונית הזאת?
תינוק יכול להפוך את החיים שלך למאושרים ויכול לגרום לך לרצות למות. מה ההכללה הלא הגיונית הזאת?
אנונימי
אוקיי, אז למה היא לא טרחה להיזהר כשהיא קיימה יחסי מין? או לקחת אחרי זה גלולה?
מיליוני נשים ילדו, יולדות וילדו. הגוף משתקם אחרי הלידה, לוקח לו זמן מה אבל הוא יסתדר. שאי בתוצאות מה שנקרא. למה שתהרוג מישהו כי אתה חסר זהירות, בכדי שתוכל להמשיך בחיים הלא חשובים להחריד שלך?
מה זה השטויות האלו של נפשית, איפה זה פוגע נפשית? הפלה פוגעת נפשית. ודיכאון אחרי לידה, שלא קיים אצל כל הנשים.
מיליוני נשים ילדו, יולדות וילדו. הגוף משתקם אחרי הלידה, לוקח לו זמן מה אבל הוא יסתדר. שאי בתוצאות מה שנקרא. למה שתהרוג מישהו כי אתה חסר זהירות, בכדי שתוכל להמשיך בחיים הלא חשובים להחריד שלך?
מה זה השטויות האלו של נפשית, איפה זה פוגע נפשית? הפלה פוגעת נפשית. ודיכאון אחרי לידה, שלא קיים אצל כל הנשים.
1. יכול להיות שהיא לא יודעת מה זה יחסי מין מוגנים, יכול להיות שהיא פספסה גלולה, יכול להיות שהיא הייתה שיכורה, יכול להיות שהיא חשבה שהיא בתקופה "מוגנת" (מחזור נגיד), יכול להיות שהיא נאנסה, יכלו לקרות מלא דברים
2. הגלולה ביום שאחרי לא נגישה לכולם, לא ידועה לכולם, ולא עובדת ב100 אחוז
3. לא דיברתי על הריון, דיברתי על הפלה. אמרתי שהפלה פוגעת פיזית ונפשית, לא הריון
2. הגלולה ביום שאחרי לא נגישה לכולם, לא ידועה לכולם, ולא עובדת ב100 אחוז
3. לא דיברתי על הריון, דיברתי על הפלה. אמרתי שהפלה פוגעת פיזית ונפשית, לא הריון
^^למה היא צריכה לשאת בתוצאות אם היא לא חייבת?
הנחת הייסוד שלך היא שהפסקת חיים היא שגויה לא משנה מה. שזה בסדר, אם את דתייה או משהו כזה. אבל למה את מנסה להסוות את זה? פשוט תכתבי "להפסיק חיים זה לא מוסרי אז אני נגד" וכולם יעזבו אותך.
הנחת הייסוד שלך היא שהפסקת חיים היא שגויה לא משנה מה. שזה בסדר, אם את דתייה או משהו כזה. אבל למה את מנסה להסוות את זה? פשוט תכתבי "להפסיק חיים זה לא מוסרי אז אני נגד" וכולם יעזבו אותך.
אנונימי
אונס זה אחוז קטנטן. ואתה נותן פה כל כך הרבה תירוצים אבל מה הסיכויים שכולם קרו ביחד? לא שמעה על סקס מוגן ב-2022? איפה היא חיה, בצפון קוריאה? קיצור, בולשיט. פיספסה גלולה, אשמתה. שתיקח ליום שאחרי. הייתה שיכורה, אשמתה - שלא תשתכר. שלא תחשוב, שתהיה בטוחה.
מתנצלת, חוסר הבנה שלי. אבל בדיוק על זה אני מדברת - רוב הנשים רק חושבות על ההוצאות של תינוק ומתחרפנות, רצות להפיל. הן לא מודעות לכמה שזה יהרוס אותן, ברמה שיש מקרים שנשים יושבות וחוגגות ביום ההפלה את יום ההולדת שהיה אמור להיות לילד שלהן.
מתנצלת, חוסר הבנה שלי. אבל בדיוק על זה אני מדברת - רוב הנשים רק חושבות על ההוצאות של תינוק ומתחרפנות, רצות להפיל. הן לא מודעות לכמה שזה יהרוס אותן, ברמה שיש מקרים שנשים יושבות וחוגגות ביום ההפלה את יום ההולדת שהיה אמור להיות לילד שלהן.
אבל זה לא נכון, כי אני לא מאה אחוז נגד. אני גם לא חושבת שכל ההפלות הן שגויות, פשוט שזה עדיין רצח של תינוק.
הרבה ילדות לא שמעו על סקס מוגן, בגלל זה יש הרבה ילדות בגילאי 14 שנכנסות להריון
זה טבעי לפספס תרופות לפעמים, אני לוקח תרופות פסיכיאטריות ויוצא לי לשכוח לקחת אותן, זה לא אומר שאני צריך להענש לכל החיים על זה
ולא, היא לא אשמה אם היא הייתה שיכורה, להגיד לכל הנשים בעולם שיפסיקו לשתות זה אבסורד, ויש נשים שהן "בטוחות" ואז מתברר שהן טעו
ותאמיני לי שבתהליך ההפלה מרצים לנשים שרוצות להפיל על כל מה שזה יעשה לגוף ולנפש שלהן, הן מלוות בצוות רפואי שמחובתו להגיד להן את הדברים האלה
זה טבעי לפספס תרופות לפעמים, אני לוקח תרופות פסיכיאטריות ויוצא לי לשכוח לקחת אותן, זה לא אומר שאני צריך להענש לכל החיים על זה
ולא, היא לא אשמה אם היא הייתה שיכורה, להגיד לכל הנשים בעולם שיפסיקו לשתות זה אבסורד, ויש נשים שהן "בטוחות" ואז מתברר שהן טעו
ותאמיני לי שבתהליך ההפלה מרצים לנשים שרוצות להפיל על כל מה שזה יעשה לגוף ולנפש שלהן, הן מלוות בצוות רפואי שמחובתו להגיד להן את הדברים האלה
^^חוץ מעובר שבא מאונס? אוקיי עדיין היה אפשר לכתוב את זה במשפט קצר
אנונימי
אני לא אאמין לך, כי זה לא נכון. 'ועדה' שכל הפמיניסטיות צורחות שהיא מזעזעת ולא צריכה להיות קיימת אבל תכלס מאשרת כל הפלה. לא מקדישים לזה מחשבה שנייה, כי אלו גברים שיושבים שם, אין להם מושג לא בהפלות ולא בהיריונות
לסיכום התעייפתי, תהנה לעשות הפלה?
לסיכום התעייפתי, תהנה לעשות הפלה?
בתור מישהו שהרבה חברות שלו היו צריכות לעבור את הוועדה אני לא מבין מאיפה הבאת את האינפורמציה הזאת
ולא הבנתי למה את לא מאמינה לי שרופאים מסבירים למטופלים שלהם מה הולך להיות בתהליך הרפואי שהם יעברו?