7 תשובות
כן אני עכשיו אקרא
הכל יהיה טוב ב"ה ❤
קראתי
בהצלחה❤
תעדכני :)
שואל השאלה:
היי, עכשיו נודע לי שבשעה טובה היא ילדה בן :) וברוך ה' שניהם בריאים. תודה רבה לכל מי שהתפלל!!!!
אנונימית
בלי עין הרע שמחה שהם בסדר, רק בריאות!!
שואל השאלה:
תודה רבה לכם❤
אנונימית
קראתי הכל יהיה בסדר
קראתי , מקווה שיהיה טוב .