8 תשובות
התינוק גדל ולוקח יותר מקום ברחם. והרחם ממוקמת באיזור הבטן אז גם הבטן גדלה מין הסתם.
כי הרחם נמצא בבטן
כי התינוק גדל
כי התינוק ברוך השם גדל ומתפתח בבטן
הרחם גדל והאיברים זזים כדי שיהיה יותר מקום לתינוק אז הבטן גדלה שיהיה יותר מקום לרחם
תחשבי שיש לך עכשיו בבטן משהו קטנטן כמו שומשום ואז יהיה לך משהו בגודל של אבטיח, הבטן חייבת לגדול שיהיה לתינוק מקום
כי הוא גודל והאיברים זזים קצת ומפנים לו מקום..
כי אוכלים יותר בהריון
באותו הנושא: