5 תשובות
שזה מוקדם לך מידי וזה טיפה מוזר
לגימיטי לגמרי
פשוט תרשמי לו שאת לא מוכנה להיפגש עוד ושאת חושבת שזה מוקדם מידי
פשוט תרשמי לו שאת לא מוכנה להיפגש עוד ושאת חושבת שזה מוקדם מידי
שואל השאלה:
אני מעדיפה לפני לדבר בטלפון נגיד וידיאו לרשום לו? או מוזר
אני מעדיפה לפני לדבר בטלפון נגיד וידיאו לרשום לו? או מוזר
בטח, תגידי לו בכל זאת אתם לא מכירים ויש ממה לחשוש
חחח לי לקח שנתיים כדי להפגש , הכל טוב לפני יומיים נפגשנו פעם ראשונה .
באותו הנושא: