5 תשובות
שזה מוקדם לך מידי וזה טיפה מוזר
לגימיטי לגמרי
פשוט תרשמי לו שאת לא מוכנה להיפגש עוד ושאת חושבת שזה מוקדם מידי
שואל השאלה:
אני מעדיפה לפני לדבר בטלפון נגיד וידיאו לרשום לו? או מוזר
בטח, תגידי לו בכל זאת אתם לא מכירים ויש ממה לחשוש
חחח לי לקח שנתיים כדי להפגש , הכל טוב לפני יומיים נפגשנו פעם ראשונה .
באותו הנושא: