אנחנו מדברים פעם בחודש בערך איך לשנות את זה תיכנסו להסבר פליז
היינו בקטע כזה היינו ידידים ממש טובים ואז התרחקנו לאט לאט ואנחנו כבר תקופה שפשוט לא מדברים ומדברים פעם אחת בחודש עד שמישהו מוריד את האגו ושולח עוד פעם הודעה ככה כל חודש.. וגם זה לא יותר מידי שיחה מפותחת זה רק מה קורה מה חדש וזהו מה לעשות כדי שבאמת נחזור לקשר כמו פעם? הוא חשוב לי ממש ואני חשובה לו ואני יודעת את זה אבל לא יודעת זה קשה נגיד בבית ספר פנים מול פנים אנחנו בקושי מדברים בגלל שאין לנו את אותם החברים וזה מביך
קודם כל אני חושבת שאת יכולה להעיר על זה כי כנראה זה גם מפריע לו אבל הוא לא יודע אם להגיד לך את זה, את יכולה לכתוב לו בהודעה אבל כדאי לך לקחת אותו לצד בבית ספר ולהגיד לו