4 תשובות
לא..
אנונימית
לדעתי לא.
וגם אם כן? אז יצאת "זולה"
אם את מרגישה בנוח עם זה שהתנשקתם אז למי אכפת
לא
q4
לדעתי זולה זה לא וזו סהכ גם בחירה שלך וזכותך לעצות מה שבא לך אבל תכלס עצם זה שאת שואלת אומר שאת לא סגורה על עצמך אז אל תעשי מה שאנחנו חושבים תעשי מה שאת מרגישה איתו בנוח.
בגדול אני לא הייתי מתנשקת על הפגישה הראשונה רק כי הייתי פוחדת שהצד השני ייקח את הנשיקה לכיוון אחר יעני יחשוב שזה ייתן פתח לעוד דברים, לא שזה בהכרח יקרה פשוט קשה לי לסמוך על בנים וזה שמתנשקים בפעם הראשונה לא בהכרח אומר שהצד השני ייקח את זה בצורה הלא נכונה וזה באמת תלוי בבן אדם אבל אני אישית לא הייתי מרגישה בנוח והייתי נכנסת אחרי זה לפחדים וגם תכלס הייתי רוצה למרוח את זה כי כן יש בזה משהו מסקרן, מצד שני זה יראה לו שאת בקטע, בקיצור זה כול אחד ומה שמתאים לו זה באמת רק מה שאת מרגישה איתו בנוח, אני שיתפתי אותך במה שאני הייתי עושה אבל את לא חייבת ללכת לפי זה באמת זה תלוי ברצונות ובדעות שלך.
בהצלחה בכול מקרה :)