4 תשובות
אולי משהו שאכלת..
ואולי בעיה במערכת העיכול.
ואולי בעיה במערכת העיכול.
אולי זה עצירות?
תנסה נורמלקס..
אולי חוסר נוזלים
אולי חוסר נוזלים
מה את אוכלת בדרך כלל?
אנונימית
באותו הנושא: