29 תשובות
קובעים תור לרופא
שואל השאלה:
ברצינות?
אנונימית
איזה מידע חשוב עכשיו כולנו יכולים לנשום לרווחה.
לכי לרופא
יש מצב עדיף ללכת לרופא
הולכים לרופא
כנראה אכלת מאכל עם כורכום או משהו בסיגנון
שואל השאלה:
אני אשכנזיה מה תבלינים
אנונימית
אולי אכלת בחוץ ..
אולי משהו עם הרבה שמן. קיצר אם זה קורה חד פעמי הכל טוב , תהיי עיקבית , אם זה חוזר אז פשוט תעשי בדיקת צואה
אם זה יקרה שוב כדאי ללכת לבדיקה לרופא
וזה חברים מה שקורה כשרואים מרתון בובספוג
שואל השאלה:
אהבתי
אנונימית
רציני? מבקשת חוות דעת רפואית מבני 12 בסטיפס?
לכי לרופא, זה לא נורמלי
אם זה קורה עוד פעמים תלכי לרופא זה יכול להראות על חוסר ספיגת שומן או איזשהו חוסר במלחי מרה.
תשימי לב גם אם הצואה צפה. זה מראה על שומניות
בזמן שמחרבנים צורחים אליי אילדיס
הולכים לרופא במהירות הבזק
את צריכה ללכת לרופא..זה לא אמור להיות ככה
תשאל את אמא שלך או תבדוק באינטרנט אבל רוב הסיכויים שבאינטרנט יהיו לך תוצאות שאתה עומד למות וכאלה פשוט לך לרופא
את יכולה לחכות לקקי הבא לראות מה קורה איתו
אנונימית
הולכים לרופא וקובעים בדיקת צואה במעבדה והם מביאים תוצאות
לדבר עם ההורים
לא צריך כלום מי ישמע
מה רופא, זה כולה קקי
אתם מדברים כאילו אף פעם לא עשיתם קקי בגודל של גזר/כוס
גם לי יצא המון פעמים ... (סליחה על המידע)
תטעמי את זה
אנונימית
לא הבנתי למה מרתון בובספוג
פאק
הולכים לרופא בהול
משהו מצחיק כזה
כי בובספוג צהוב נשמה
מה המרקם המדיוק? אם די מוצק, הייתי טועם. אם טעם חריף מיד למיון, יש לי חבר שפעם נפטר ממקרה דומה.
תעדכני..
אנונימית