7 תשובות
כן
ברור
בתיאבון :)
בתיאבון :)
ברור
לא בריא יותר מדי במיוחד עכשיו אבל אם אין לך משהו אחר ואתה רעב אז כן
כןכןכן בתיאבון
תזלול חיים בתאבון
בטח
אבל זה לא הכי בריא, אם תאכל פעם ב אז סבבה
אבל זה לא הכי בריא, אם תאכל פעם ב אז סבבה
באותו הנושא: