7 תשובות
ברור
בתיאבון :)
לא בריא יותר מדי במיוחד עכשיו אבל אם אין לך משהו אחר ואתה רעב אז כן
כןכןכן בתיאבון
תזלול חיים בתאבון
בטח
אבל זה לא הכי בריא, אם תאכל פעם ב אז סבבה