12 תשובות
מחברות קלל
אנונימית
מחברות
ככה תמיד הכל במקום אחד בלי לפחד שדף פתאום יעלם או משהו
מחברות
מחברות הכי נוח
קלסרים זה יותר נוח כי המחברות תמיד נשאר דפים אז אתה צריך פשוט לזרוק את המחברת אבל למרות זאת אני משתמשת במחברות
מחברות
הייתי שנה עם קלסר לכל המקצועות והיה נוראי ולא הסתדרתי
ממליצה על קלסר רק למתמטיקה ולמגמןת
כל השאר מחברות
שואל השאלה:
אם אני לוקחת מחברות זה לא יארס לי עד כיתה יב' (אני בכיתה ט')
לא בהכרח
אם את רוצה לשמור מחברות מהשנה עד ליב
פשוט שימי אותם באיזשהו ארון/מכירה והכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
לישתמש במחברות לכל המקצועות?
שואל השאלה:
באיזה מקצועות עדיף קלסר ואיזה מחברת?
אני חושבת שכדאי שבמגמות ובמתמטיקה תעשה קלסר ואת כל השאר המקצועות מחברת
אני עושה ככה מאז כיתה ח (אני עולה ליב) וזה הכי נוח וככה רוב השכבה שלי עושה (חוץ מהבנים אצלם כל המקצועות בשתי מחברות שונות)
שואל השאלה:
תודה עזרת לי מאודד