4 תשובות
לא לשאול חח
ובחינות או עבודות להגיש על דף שורות
תסביר לה שיותר נוח לך עם זה והעיקר שאתה עוקב אחר השיעור ולא מפספס דבר.
זה לא אמור לעניין אותה, זו המחברת שלך ובסופו של דבר אם זה יותר נוח לך להבין את החומר ככה תשתמשי במשבצות. את העבודות תגישי במחברת שורות או במחשב ובשיעורים תשתמשי במשבצות.
באותו הנושא: