התחברות
הרשמה
אם בבתי ספר יפסיקו להשתמש במחברות ויעברו למחשבים זה יהיה צעד מזהם יותר או הקלה?
27 בספטמבר 2019, 17:47
מחשבים ניידים
מחברות
תשובה אחת
הקלה.
❤
❤Crookshanks❤
באותו הנושא:
מי בכיתה יא משתמש/השתמש במחברת של כיתה י? זה באמת חשוב כמו שהמורות אומרות?
בבית ספר שלכם אתם משתמשים במחברות או במחשבים / טבלאטים?
מתי אתם חושבים שאנשים יפסיקו להשתמש בטיקטוק
במתמטיקה, במה יותר נוח לכם להשתמש- קלסר או מחברת? ובתיכון, בגלל כמויות החומר, יותר נוח קלסר או מחברת למתמטיקה?
מתי אנשים יפסיקו להשתמש במילה דיכאון כשהם סתם מבואסים או עצובים?
אני עולה לכיתה ט', איזה מקצועות להשתמש בקלסר במקום מחברת?
כמה מחברות לקנות לכיתה י'א? וכדאי להשתמש בקלסר? אם כן לאיזה מקצוע?
דחוף דחוף בבגרות במחברת מותר להשתמש במרקרים או מותר רק בשאלון?
עוד כמה שנים לדעתכם יפסיקו להפיץ עיתונים מודפסים ויעברו להשתמש בעיתונות דיגיטלית?
אתם חושבים שמתישהו יפסיקו להשתמש באינסטגרם? ב3 -4 שנים הקרובות נגיד
אתם חושבים שמתישהו יפסיקו להשתמש באינסטגרם כמו שמפסיקים בפייסבוק? מתי?