9 תשובות
יש לו חברה זה לא יפה מצידך לעשות למישהי את זה
שואל השאלה:
אתן צודקות חד משמעית, לא אנסה בחיים להפריד בינהן זה לא לעניין..
אתן צודקות חד משמעית, לא אנסה בחיים להפריד בינהן זה לא לעניין..
אנונימית
זה הרגשות שלו, להתאהב בך שוב הוא כן יכול, יש לו חברה אז זה בעייתי קצת אבל זה לא אומר שבגלל זה הוא לא יכול להתאהב בך, זה לא משהו ששולטים בו.
כמובן שאל תנסי להפריד ביניהם או לעשות משהו מסוים, מה שצריך לקרות יקרה ואם אתם צריכים להיות ביחד אתם תהיו ביחד, ואם לא כנראה מגיע לך מישהו אחר ❤
כמובן שאל תנסי להפריד ביניהם או לעשות משהו מסוים, מה שצריך לקרות יקרה ואם אתם צריכים להיות ביחד אתם תהיו ביחד, ואם לא כנראה מגיע לך מישהו אחר ❤
שואל השאלה:
לא
פשוט בגלל העבר שהיה לנו והכימיה שיש ביננו, אנחנו פשוט מדברים על הכל ומבינים אחד את השני ומדברים שעות בטלפון אז אני לא מצליחה להבין האם הדרך שבה הוא מתייחס אליי זה בגלל שהוא בקטע שלי או שהוא סתם בתחום של ידיד
לא
פשוט בגלל העבר שהיה לנו והכימיה שיש ביננו, אנחנו פשוט מדברים על הכל ומבינים אחד את השני ומדברים שעות בטלפון אז אני לא מצליחה להבין האם הדרך שבה הוא מתייחס אליי זה בגלל שהוא בקטע שלי או שהוא סתם בתחום של ידיד
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כתב לי שהוא נפרד ממנה אחרי שנפגשנו כמה פעמים כזה עם חברים משותפים
מה זה אומר?
הוא כתב לי שהוא נפרד ממנה אחרי שנפגשנו כמה פעמים כזה עם חברים משותפים
מה זה אומר?
אנונימית
לאלא יש לו חברה..
יכול להיות שהוא יאהב אותך בתור ידידה לא מעבר
יכול להיות שהוא יאהב אותך בתור ידידה לא מעבר
יש לו חברה יפהשלי
תתרחקי
תתרחקי
גם אם הוא יכול להתאהב בך זה קצת לא יפה, יש לו חברה ואת רוצה שהוא יפגע בה בגללך?
אנונימית
שואל השאלה:
הם היו ביחד חצי שנה ואיך שהוא נפרד ממנה(ממש באותו הלילה) הוא כתב לי והתייעץ איתי ואמר לי למה הוא החליט להיפרד ממנה..
תוך כמה זמן לדעתך הוא ימשיך הלאה ?
הם היו ביחד חצי שנה ואיך שהוא נפרד ממנה(ממש באותו הלילה) הוא כתב לי והתייעץ איתי ואמר לי למה הוא החליט להיפרד ממנה..
תוך כמה זמן לדעתך הוא ימשיך הלאה ?
אנונימית
באותו הנושא: