4 תשובות
לא משנה כי זה פשוט לא שווה לשנות.
שואל השאלה:
יש בזה משהו
יש בזה משהו
הייתי מנתק קשר עם כמה אנשים שאני לא צריך אותם בחיים שלי
הייתי מוציאה מהחיים שלי מישהו שניצל אותי (לפני שהוא עשה את זה)
אנונימית
באותו הנושא: