9 תשובות
להיות ליד חבר שלך ולכבד אותו לא לדבר הרבה רק כששואלים אותך משהו
היום כל אחד צריך לעשות איזה משהו מיוחד בכול סיטואציה אה?
שואל השאלה:
אני קצת ביישנית
אנונימית
פשוט תזרמי ותפתחי שיחה
אנונימית
את צריכנ להתנהג כזה נחמד לכולם, להיות את אבל לא יותר מדי להיפתח ישר כזה, וגם לא להיות סגורה מדי, גם תדברי עם חבר שלך לפניי על הבעיה הזאת שהוא ידע גם לעזור לך אם את ביישנית ולנסות לדחוף אותך לשיחה וכאלה
אנונימית
מבינה אותך
תתחילי בכזה היי מה קורה מה נשמע
אני בטוחה שחבר שלך סיפר לך עליהם בקצרה ואני עוד יותר בטוחה שהוא דיבר עלייך!! את תמצאי לך כבר מישהו מכל החברים שלו לשבת ולדבר איתו בישיבה, תזכרי שישיבה זה קליל ממש, אין רשמיות. בהצלחה!
ואם בא לך לדבר ולהתייעץ אני פה!:)
פשוט תצטרפי לשיחה- נכון שאת חברה שלו וצריכה להיות צמודה אליו, אבל לא להיות כמו "חיית מחמד" שלו וכמעט לא לדבר. את בסהכ נפגשת עם כמה אנשים בערך בגילך, אין לך מה להתנהג אחרת פשוט תיהי את ותיהי מעניינת.. אולי את פוחדת מזה שתשומת הלב תהיה מופנית אלייך- כי בכל זאת, תחשבי שבן יצטרף לשיחה עם חברות שלך אבל אין לך מה לדאוג מזה:) אם חבר שלך הזמין אותך הוא סומך עלייך
אנונימית