4 תשובות
בשנה הראשונה יהיו רק כיתות ט
שנה אחרי זה יהיו ט וי'...
שנה אחרי זה יהיו ט וי'...
אנונימית
רק ט
תתחילו רק ט (תהיו המחזור הראשון) ואז נגיד שנה אחריי תהיו י ויצטרפו ט
ט-יב אני לא הולכת לשם אבל כן
באותו הנושא: