8 תשובות
הכי לא
זה הרגשה של משפחה, כל הזמן מוקף חברים.. אין מה להפסיד
זה לא נכון
אני לא הולכת לפנימיה (למרות שאני מעוד רוצה)
אבל יש לי חברה טובה שהולכת לפנימיה ופשוט יותר טוב לה שם היא השתנתה לטובה ממש ופשוט רואים שיותר טוב לה שם
אל תקשיבי למה שאנשים אומרים אם לא טוב לך בבית שלך תלכי לפנימיה
אנונימית
אני בפנימייה ואני לא ילדה מסכנה שעברה טראומה
שואל השאלה:
אני מעדיפה לא להגיד, אבל אני מתחת לגיל 15 (בהרבה)
אנונימית
אם את כיתה ז אני ממליצה לך לבוא לפנימיית כנות
היא שינתה את חיי לטובה
אבל את צריכה להיות מוכנה נפשית למעבר הזה
זה לא קל
וקשה להתקבל לפנימייה הזאת כי הציפיות גבוהות
ואם יש בעיה כלכלית בבית הם עוזרים
זה ממש כיף
את יכולה להציב לעצמך יעדים ויהיה לך יותר קל לעמוד בהם
יהיה מי שיעמוד לך על הראש ויעזור לך
הייד שלי היה לרדת במשקל כבר כמה שנים ולא ירדתי
איך שהגעתי לפנימייה ירדתי בצורה בריאה 11 קילו
אם אני הצלחתי לעמוד ביעד שלי כולם יצליחו
ממליצה לך בחום
בת כמה את?
שואל השאלה:
אני יודעת, גם אני אמרתי לאבא שלי, אבל הוא מתעקש על זה שכל הפנימיות לגילאים שלי נוראיות..
אנונימית