8 תשובות
לא אמור
אצלי בכלל אין כרטיס ספריה- צריך רק תז
לא חח
הכרטיס זה לנצח
אני עם אותו כרטיס 4 שנים, אבל זה יכול להשתנות מעיר לעיר
יש מצב שכן ויש מצב שלא למרות שאני לא חושבת שסביר שזה יקרה. לכי לספריה ותבדקי
אני לא יןדעת בכל ספריה זה שונה
אבל אצלי גם יש לי שלוש שנים וזה עדיין בתוקף
אנונימית
כל עוד לא ביטלתם את המנוי הוא בתוקף.
בגדול, אם הסיפרייה נמצאת במקום בו את גרה, אז הוא לא אמור לפוג
את יכולה גם להתקשר אליהם ולוודא את זה
אין תוקף