6 תשובות
זאת זכותה של יובל לא ללחוץ לו את היד היא שומרת נגיעה
שהכל בסדר והיא שומרת נגיעה וצריך להבין ולקבל את זה. היא לא עשתה שום דבר לא בסדר.
מה אני חושבת ? שאני לא מאמינה שאלוהים רוצה שיבזו ויזלזלו בבני אדם וזה אלוהי שקר וזיוף
^
את הזויה
את הזויה
^ הזוי זה להאמין באל כזה סורי
בסדר גמור
באותו הנושא: