32 תשובות
מה דקה
מה הביכה אותו ?זכותה לשמור נגיעהה..איך עושים מכל זבוב פיל..
מה היא עשתה
לא קרה כלום, היא פשוט שומרת נגיעה אז היא לא לחצה לו את היד. הוא ימשיך לחיות
קצת אנוכי מה שהיא עשתה
^^ אה בקטנה מי ישמע, צדיקה
שמרה על העקרונות שלה גם כשזה היה נשיא ארה"ב אלופה!!!! עשתה את זה באלגנטיות ובנימוס, צדיקה❤
למי אכפת.
עשתה קידוש השם ברבים, אשרייה.
עשתה קידוש השם ברבים, אשרייה.
מתי היא נפגשה איתו
יש למישהו סרטון?
אנונימי
^^חחח אני לא נושמת
פדחנית ממש
בכלל לא פדחנית, איזה שטויות. שומרת על העקרונות שלה גם מול "אדם חשוב".
היא שומרת נגיעה והגיוני שלא תלחץ לו יד, אני בטוחה שהסבירו לו אח''כ מה הסיבה כדי שלא ירגיש רע או יכעס.
נסו להיכנס לראש שלה ולהבין שזה חשוב לה
היא שומרת נגיעה והגיוני שלא תלחץ לו יד, אני בטוחה שהסבירו לו אח''כ מה הסיבה כדי שלא ירגיש רע או יכעס.
נסו להיכנס לראש שלה ולהבין שזה חשוב לה
אנונימית
הוא יחיה
יעבור לו
מה היא עשתה?
היא שומרת נגיעהה
אנונימית
אחרי הסבירו לו שזה ממניעים דתיים, בטוח הוא הבין הוא בן אדם אינטיליגנט
אנונימי
^בדיוק זה קרה אחרי
באותו מצב זה ממש מביך שאדם "פשוט" מסרב ללחוץ יד לאדם הכי חשוב בעולם
באותו מצב זה ממש מביך שאדם "פשוט" מסרב ללחוץ יד לאדם הכי חשוב בעולם
מי ישמע מי הוא
אנונימי
הוא האיש הכי חשוב בעולם...
מה שמצחיק פה זה שהיא שרה שם, וזה עוד גרוע באותה מידה כמו שמירת נגיעה. אז... 0_0
אנונימית
^כל אחד והקשיים שלו... זה יותר קשה לה משמירת נגיעה
אי אפשר להאשים אותה
אי אפשר להאשים אותה
לא חושב שהיא הייתה צריכה לעשות את זה
מותר ללחוץ את היד במידה והצד השני יפגע מזה או ירגיש מבוכה וכדומה וכשזה מול כל העולם אז כן... זה די מביך
מותר ללחוץ את היד במידה והצד השני יפגע מזה או ירגיש מבוכה וכדומה וכשזה מול כל העולם אז כן... זה די מביך
^נגיד שהוא לא זוכר מה הוא עשה דקה קודם(למרות שזה ממש לא נכון) באותו מצב נתון זה ממש ממש מביך
אני מסכימה עם אנונימי. אני לא מזלזלת בנשיא חס חלילה..אבל לא קרה שום אסון ..בסך הכל לחיצת יד..ואני די בטוחה שהוא שכח מזה כבר. צריך לדעת להבליג הלאה.כולנו בני אדם , כולנו לפעמים מועדים ועושים טעויות..אף אחד לא מושלם...ולאף אחד אין זכות לשפוט אותה.
^להביך את האדם הכי חשוב בעולם מול כ"כ הרבה אנשים זה לא משהו נורא?
^לא נכון(בקישור)
ועדיין זה מביך מאוד באותו המצב? כן
זה מה שמשנה
ועדיין זה מביך מאוד באותו המצב? כן
זה מה שמשנה
^זה בעיה שלו יובל דיין עדכנה את האמריקאים שהיא שומרת נגיעה ואמרו לו רק ביידן שכח....
^הכל טוב עם ביידן לא לדאוג לא נראלי הוא הובך הסבירו לו, יובל הובכה יותר כנראה ממנו
אנונימי
^הסבירו לו לפני? אני לא חושב... כי אם כן אז הוא לא היה מנסה ללחוץ לה את היד
הוא לא זוכר מה הוא עשה דקה קודם יאללה שחררו
אנונימי
באותו הנושא: