8 תשובות
לא קרה כלום חלאס לעשות סיפור הוא לא ידע היא דחתה בנימוס
מספיק
מספיק
לא סיפור גדול
עושים סיפור מכלום
אם היא הייתה ערבייה או משהו אףאחד לא היה פותח תפה
סתם אנשים מחפשים על מה לבכות ולעשות רע לאחרים
אם היא הייתה ערבייה או משהו אףאחד לא היה פותח תפה
סתם אנשים מחפשים על מה לבכות ולעשות רע לאחרים
שהגזימו עם כל הפרסום על זה,
שצריך לכבד אותה.
שצריך לכבד אותה.
שאנשים סתם עושים מזה סיפור
היא שומרת נגיעה וזהו אין עם זה בעיה היא גם הודיעה מראש
שיכבדו וזהו היא עשתה את זה הכי בנימוס
היא שומרת נגיעה וזהו אין עם זה בעיה היא גם הודיעה מראש
שיכבדו וזהו היא עשתה את זה הכי בנימוס
שיכבד אותה וזהו לא הבנתי למה כלכך סיפור
כלום
דעתי מצער מאוד היחס האנושי פה לבני אדם.. אבל זה התרבות, במקום אחד ביידן מקבל יחס מכבד והערכה והערצה מקום אחר מביישים אותו ומבזים אותו , תרבות רעה
אנונימי
באותו הנושא: