9 תשובות
3/4
הישן הראשון
הרשאון
שואל השאלה:
כןכוכ סוף סוף ומאז שהחליפו את קווין זה נהרס
כןכוכ סוף סוף ומאז שהחליפו את קווין זה נהרס
אנונימית
שואל השאלה:
כןכןכן
כןכןכן
אנונימית
שואל השאלה:
אנשים עם טעם
אנשים עם טעם
אנונימית
לא ראיתי אפילו סרט אחד חחח
הראשון והשני הם הקלאסיקות האמיתיות
השלישי לא טוב בכלל אבל אפשר לשרוד אותו כי הוא לא כזה נוראי, ואגב סקרלט ג'והנסון משתתפת בו
הרביעי יצא להפצה ביתית, והוא פשוט מזלזל בכל שאר הסרטים. פשוט זוועה שלא ברור למה נעשתה
והחמישי זה סתם סרט שעשו לdvd לחג המולד כדי שאמהות יתבלבלו ויקנו לילדים שלהם את הסרט הזה במקום את המקורי
השישי יצא לא מזמן לדיסני+ כי האולפנים הבינו שאף אחד לא יטרח ללכת לקולנוע בשבילו, והוא זוועה כמו כל השאר
השלישי לא טוב בכלל אבל אפשר לשרוד אותו כי הוא לא כזה נוראי, ואגב סקרלט ג'והנסון משתתפת בו
הרביעי יצא להפצה ביתית, והוא פשוט מזלזל בכל שאר הסרטים. פשוט זוועה שלא ברור למה נעשתה
והחמישי זה סתם סרט שעשו לdvd לחג המולד כדי שאמהות יתבלבלו ויקנו לילדים שלהם את הסרט הזה במקום את המקורי
השישי יצא לא מזמן לדיסני+ כי האולפנים הבינו שאף אחד לא יטרח ללכת לקולנוע בשבילו, והוא זוועה כמו כל השאר
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
באותו הנושא: