47 תשובות
שכחו אותי בבית חדמש
שכחו אותי בביתת
שכחו אותי בבית
שכחו אותי בבית יותר מתאים
הייתי אומרת טיטאניק
אבל כיתה ו אתם יותר תהנו משחכו אותי בבית חד משמעית.
כל הסרטים יפים פשוט בחרו 1
אבל כיתה ו אתם יותר תהנו משחכו אותי בבית חד משמעית.
כל הסרטים יפים פשוט בחרו 1
^^הם בכיתה ו'
טיטאניק
שכחו אותי בבית
לכיתה ו שכחו אותי בבית יהיה אחלה
שכחו אותי בבית
טיטאניק, רק אני חושבת ששכחו אותי בבית זה סרט די גרוע?
בטיטאניק יש חלקים שלא מתאימים ככ לבית ספר
שכחו אותי בבית.
טיטאניק מושלם !
איך אפשר לבחור כאן
שכחו אותי בבית יותר מתאים
נב: מה את עושה פה בכיתה ו
נב: מה את עושה פה בכיתה ו
ראיתי טיטאניק כשהייתי בערך בכיתה ה,לא בכיתי או משהו אבל זה גם סרט מאוד ארוך וזה גם סרט על אסון
אנונימי
וואי שניהם פצצה....
טיטאניק שובר כל סרט שקיים!!!
אנשים הם בכיתה ו טיטאניק לא מתאים להם,בטח שלא בבית ספר
לא ראיתי טיטאניק
אבל מהצרחות של חברות שלי
אני מבינה שזה סרט טוב
אבל מהצרחות של חברות שלי
אני מבינה שזה סרט טוב
טיטניק
טיטאניק.
לא נראה לי שיראו לכם טיטאניק בבית ספר אבל אם כן אז נראה לי זה עדיף, כי מי לא ראה שכחו אותי בבית.
אופס עכשיו ראיתי שאתם כיתה ו', תראו שכחו אותי בבית, עדיף..
אופס עכשיו ראיתי שאתם כיתה ו', תראו שכחו אותי בבית, עדיף..
כיתה ו יהיה לכם קשה טיטניק נראלי גם לא ייתנו לכם לראות זה גם לא הכי מתאים אז שכחו אותי בבית
שכחו אותי בבית ,יותר מתאים פשוט
שחכו אותי בבית חד משמעית
שכחו אותי בביתת
לראות הטיטניק עם הכיתה זה מביך קצת.. יש קטעים מיניים למרות שסרט מושלם
לראות הטיטניק עם הכיתה זה מביך קצת.. יש קטעים מיניים למרות שסרט מושלם
תקשיב טיטאניק זה סרט לדעתי הרבה יותר טוב משכחו אותי בבית אבל זה הרבה פחות מתאים לראות עם הכיתה זה סרט יפה לראות עם קבוצה קטנה של חברים או אפילו לבד אבל שכחו אותי בבית זה יותר כיף לראות עם הכיתה כי זה אקשן קומדיה כזה קיצר כדאי עם הכיתה לראות שכחו אותי בבית אבל בלי שום קשר טיטאניק זה חובה צפייה
שחכו אותי בבית
שכחו אותי בבית
כיתה? חד משמעית שכחו אותי בבית.. ברצינות, אין פה התלבטות.
אנונימית
לסרט עם הכיתה אז שכחו אותי בבית, כי טיטאניק זה גם סרט ארוך וגם הכיתה שלכם בטח לא תיקח את הסרט ברצינות ותעשה צחוקים
טיטאניק קצת כבד לבית ספר ובטח שלכיתה ו
טיטאניק יכול להיות קשה לצפייה ודי גבולי עם תלמידים בכיתה ו', חוץ מזה שהסרט ארוך מאוד. הייתי בוחר בשכחו אותי בבית.
טיטניק יחבר אותכם יותר ככיתה לדעתי זה חוויה לראות עם כיתה וזה גם יותר ארוך
טיטניקק!!!!!!
עם באלך לבכות טיטאניק עם באלך קומדיה שחכו אותי בבית
נשבע ששכחו אותי בבית
טיטניק קלי קלות
טיטאניק!!!!
שכחו אותי בבית
שכחו אותי בבית חד משמעית!!!
סרט מעולה!!
סרט מעולה!!
שכחו אותי בבית כל כך הרבה יותר מתאים למרות שכנראה םסםסתי את המועד שהשאלה הייתה מיועדת אליו
שואל השאלה:
בסוף נעשה הגרלה אני אעדכן מה יצא
בסוף נעשה הגרלה אני אעדכן מה יצא
שכחו אותי בבית זה מעולה לכיתה ו.
בטיטאניק יש מין אז פחות נראה לי, אלה אם כן זה בלי מורה אז תראו טיטאניק
בטיטאניק יש מין אז פחות נראה לי, אלה אם כן זה בלי מורה אז תראו טיטאניק
שככו אותי בבית סרט מדהים