6 תשובות
לא לשכוח את הילד בבית
המשפחה זה הדבר הכי חשוב בעולם, לא משנה אם אתה רב איתם
וכמובן שאסור לשדוד בתים כי זה לא מהות חג המולד כי בחג המולד צריך להיות טובים בלה בלה בלה
אגב בסרט השני מגלים שמארב, השודד הטיפש, הוא יהודי...
להשתיל אצל הילדים צ'יפים
לא לשכוח את הילד בבית?
הסרט האהוב עליי (טוב יש עוד כמה)
והמסר הוא שלא משנה כמה המשפחה שלך מעצבנת אותך הם עדיין המשפחה שלך ואתה צריך אותם ותרגיש געגוע אליהם לא משנה כמה הם מעצבנים
ואולי גם שתמיד מגיעה בסוף "ישועה" בחג המולד
לטוס בביזנס.
אנונימי