4 תשובות
לא
הם מריחים אבל דרך "הלשון" כי נחשים עיוורים וחרשים וככה הם מתמצאים במרחב בעזרת "הריח" שהם מריחים בעזרת הלשון
לא נושמים, מריחים
הם לא נושמים ככה, הם מריחים. הם אוספים מולקולות בעזרת הלשון
לא,הם מריחים.
בטח שיש להם אף!!