13 תשובות
פסיכולוגית?
תשמעי את צלילי הסינת ואת תרגעי
אנונימית
זה ככה כבר הרבה זמן?
שואל השאלה:
כן, מלפני שנה בערך
כן, מלפני שנה בערך
אנונימית
תנסי לחשוב עם עצמך למה את מגיעה למצבים כאלה?
היי אהובה!!
דבר ראשון אם תרצי לדבר איתי את מוזמנת לרשום לי בפרטי .
דבר שני, זה בסדר להרגיש ככה, תזכרי שתמיד אפשר לפנות למישהו/ לעזרה
דבר ראשון אם תרצי לדבר איתי את מוזמנת לרשום לי בפרטי .
דבר שני, זה בסדר להרגיש ככה, תזכרי שתמיד אפשר לפנות למישהו/ לעזרה
טוב לך איפה שאת נמצאת בחיים? מבחינת לימודים, עבודה, מקום מגורים, חברה...
תקחי זמן לעצמך, תישני, תקראי משהו, תצפי במשהו, תעשי יום טיפול נפשי עצמי.
מבינה אותך, תנסי אולי לשנות את הדרך שלך אולי לנסות להעסיק את עצמך יותר ולעשות דברים בשביל הנפש
לצאת לסיבוב עם מוזיקה ברקע ולנשום, לטפח יותר כמו מסיכות פנים וכאלה, לעשות ספורט או לצאת עם חברים יותר ולהוציא את ההכי טוב של עצמך
לצאת לסיבוב עם מוזיקה ברקע ולנשום, לטפח יותר כמו מסיכות פנים וכאלה, לעשות ספורט או לצאת עם חברים יותר ולהוציא את ההכי טוב של עצמך
לדבר עם השם ולהתפלל שיתן לך שמחה וישוב הדעת
@compass דיי לכפות דת על אנשים שצריכים עזרה
בכנות זה גם קורה לי לאחרונה, אני יכולה להיות בשיא האנרגיות ופתאום להיות עצובה בלי סיבה. להיות בלי אנרגיות או חיוך או כל דבר שמזכיר שמחה. אפילו שאני ממש מנסה.
יקרה,
כל כך מעט מילים שאומרות כל כך הרבה. נראה שאת נושאת תחושות של עצב עמוק ומייסר ולמרות הכל בחרת לשתף כאן כדי לנסות ולמצוא אולי מענה לתחושות הקשות שאת נושאת איתך.
אני מתנדבת מטעם סה"ר- סיוע והקשבה ברשת.
אם תרצי לדבר- יש לנו צ'אט אנונימי בין הימים א'-ה' בין השעות 21:00-24:00 למעט יום שישי (ניתן להתחבר גם דרך הנייד)
נשמח לעלות מולך, להקשיב, לתמוך ולחשוב יחד על דרכים נוספות לסיוע.
אני מצרפת את הלינק לאתר,
מחכים לך עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
כל כך מעט מילים שאומרות כל כך הרבה. נראה שאת נושאת תחושות של עצב עמוק ומייסר ולמרות הכל בחרת לשתף כאן כדי לנסות ולמצוא אולי מענה לתחושות הקשות שאת נושאת איתך.
אני מתנדבת מטעם סה"ר- סיוע והקשבה ברשת.
אם תרצי לדבר- יש לנו צ'אט אנונימי בין הימים א'-ה' בין השעות 21:00-24:00 למעט יום שישי (ניתן להתחבר גם דרך הנייד)
נשמח לעלות מולך, להקשיב, לתמוך ולחשוב יחד על דרכים נוספות לסיוע.
אני מצרפת את הלינק לאתר,
מחכים לך עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: